Ta strona używa cookie. Ciasteczka przechowywane są w celu zapamiętania ustawień użytkownika. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możliwość wyłączenia cookies została przedstawiona tutaj.

Warto uczyć się języków obcych- stwierdziła Bernadka Łagowska po powrocie z Brukseli.

Dnia 20 września 2015roku wyjechałam na 4- dniową wycieczkę do Brukseli na zaproszenie Europoseł Elżbiety Łukacijewskiej. Była to nagroda za udział w konkursie na esej pt. Europejski Rok na rzecz Rozwoju 2015, w którym zostałam laureatką. Zakwaterowanie mieliśmy w pięknym hotelu IBIS położonym w Antwerpii. Pierwszego dnia zwiedziliśmy dużo ciekawych miejsc, a wieczorem udaliśmy się na uroczystą kolację z Panią Euporposeł.

Wycieczka do Brukseli_1

Następnego dnia zwiedzaliśmy Brugię. Miasto niczym Wenecja. Czas mijał bardzo szybko. Nie sposób było nacieszyć się wspaniałymi widokami.

Ostatni dzień pobytu w Belgii był bardzo intensywny. Rano pojechaliśmy do Brukseli i zwiedzaliśmy Parlament Europejski. W południowych godzinach odwiedziliśmy Kościół Notre-Dame i piękne dzielnice Brukseli. W ostatnich godzinach przed wyjazdem zwiedzaliśmy jeszcze Ratusz. Podczas pobytu w Belgii poznałam bardzo dużo ciekawych ludzi. Ten wyjazd uzmysłowił mi również, jak bardzo potrzebna jest znajomość języka angielskiego. Wycieczkę i jej uczestników wspominam z sympatią do dziś. Była bardzo udana.